Изпратихме Ви имейл на пощата, с която сте регистрирани във Facebook. Ако не го получавате, моля проверете в папка “Спам” и папка “Промоции”, ако ползвате Gmail.
Класация на големите молове в страната с разнообразие от магазини, заведения за хранене и места за забавление. Тук ще откриете оценки от потребители по 5 важни критерия, според преживяването ни като клиенти в обектите. Можете да филтрирате по градове и да видите резултат по молове в София, молове в Пловдив, моловете в Бургас или Варна.
Изберете град:
Сортирайте по критерий:
Тази страница дава възможност на посетителите да разгледат най-популярните фирми и брандове в този сектор подредени по общ потребителски рейтинг от гласували регистрирани потребители. Фирмите могат да бъдат сортирани по азбучен ред, филтрирани по общински град или по рейтинга на един или няколко от 5 критерия за гласуване.
Единствено след регистрация потребител има право да гласува. Оценяването на съответен Участник се извършва чрез даване на Индивидуален потребителски рейтинг - оценка от 1 до 10, където 1 е най-ниската и 10 е най-високата стойност. Гласуването се извършва поотделно за всеки един от показателите в съответната класация и задължително по всички показатели. Всеки Регистриран потребител може да дава оценка за не повече от 3-ма участници в рамките на една класация, за период от 30 календарни дни. Регистриран потребител не може да оценява един и същ Участник повече от веднъж в рамките на 30 календарни дни.
Призоваваме всички регистрирани потребители, при ползването на функционалност за гласуване, да действат добросъвестно, като дадените оценки трябва да отразяват техни реални, лични впечатления на база потребителски опит от ползване продуктите, стоките и/или услугите на оценяваната Фирма или Бранд. Така ще съберем възможно най-реална информация и мнение за участниците, които ще бъдат полезни за всички посетители на сайта.
След клик върху рейтинга, може да видите средна потребителска оценка по отделните критерии.
Чрез клик върху знак „Сърце”, може да последвате съответния Участник в класация, като по този начин му предоставяте Вашия имейл и имате възможност да получавате най-новите му промоции, активности и полезна информация. Може да се отпишете от техния списък единствено след получаване на първи имейл от Фирмата, където най-отдолу по закон е предоставена тази възможност.
В нашите класации ще срещнете Фирми и Брандове, които по тяхно желание имат активен профил и рекламна страница на сайта. Те се отличават от другите фирми с това, че името им е линк към тази рекламна страница и пред него е изобразено тяхното фирмено лого. На рекламната им страница ще намерите актуална информация, промоции и активности на фирмата, както и класациите, в които участват, рейтинга им към този момент, снимки, видеа, контакти и др.
Едва ли можем да си представим, в днешното забързано и консуматорско време, живота ни без МОЛ-овете. Те са място за срещи, покупки, развлечения, забавления, релакс, убиване на време, запознанства, комуникация и създаване на контакти, място за събития и за работа дори.
Масово МОЛ-овете в България, а и по света се появяват през 60-те, 70-те години на 20в. (според данни на Уикипедия), за да отговорят на развиващата се тогава пазарна икономика, за да задоволят все по-нарастващата нужда от потребление и консумация. Наричат се още търговски центрове или универсални магазини. Първият магазин у нас от подобен тип е ЦУМ – централен универсален магазин е открит в София, а първият МОЛ, такъв, какъвто го познаваме в наши дни е City Center Sofia, отново в столицата. Открит е през 2006г., а по-късно отваря врати и Mall of Sofia. И 3-те по-горе изброени търговски центрове към днешна дата са действащи.
Сега МОЛ-овете са неизменна част от ежедневието ни и присъстват в почти всеки по-голям град в България.
Само в столицата построените и действащи търговски центрове от този тип са 11 като с ЦУМ стават общо 12:
В топ 4 на най-големите и популярни МОЛ-ове в столицата се нареждат:
Fairchart.bg събра за вас на едно място списък с всички МОЛ-ове и търговски центрове в страната. Участвайте и Вие в класацията, като оцените избран от Вас МОЛ от личен опит. Оценките в платформата са с кауза и за всяка обратна връзка ние правим дарение от 8 стотинки на избрана от нас инициатива за деца. Вашите оценки под формата на гласове формират рейтинг на съответния МОЛ/ Търговски център и го класират спрямо останалите.
Гласувайте според своето потребителско изживяване, дайте своя глас с кауза и помогнете в избора на потребителите след вас!
За да може да гласувате, е нужно да сте регистриран потребител и да влезете с Вашия профил.
ВХОДИмате право да гласувате за не повече от 3 участници в тази класация в рамките на 30 дни. Моля опитайте отново след
10 дни
Може да гласувате за още 2 фирми в тази класация.
Не може да гласувате повторно за този участник. Моля опитайте отново след
10 дни