Как да бъда Да Винчи в продажбите?

Fairchart.bg - Блог > Статии > Любопитно > Как да бъда Да Винчи в продажбите?
Как да бъда Да Винчи в продажбите?

В предишната статия ти показахме как можеш сам да развиеш най-подходящото за теб високодоходно умение. За целта обърнахме внимание на две основни стъпки – тук можеш да ги видиш.

Днес ще се съсредоточим върху втората, защото тя често не получава нужното внимание.

Доста хората гледат на тези, които искат справедливо заплащане за труда си, с лошо. Мислят ги за манипулатори, егоисти или алчни. Ако и ти си от тях, няма смисъл да четеш надолу.

Ако си решен да усвоиш умението да продаваш, толкова добре, колкото Леонардо да Винчи е бил в изкуството и ако искаш да ти бъде справедливо заплащано за стойността, която даваш, то следващите думи ще бъдат истинско съкровище за теб.

Ако си готов, първо трябва да разбереш:

Защо хората купуват?

Съществуват две основни причини, които карат хората да купуват – болка и удоволствие.

В единия случай те имат проблем и са готови да платят за неговото решение. Във втория – те търсят щастие и отново са готови да платят, за да го получат.

Кой от двата двигателя е по-силен?

Осъзнай, че човек или отива към това което иска, или далеч от онова, което не иска.

Стандартно е прието, че болката въздейства по-силно. Повечето маркетинг експерти биха заложили на нея в своите реклами, защото тя доказано дава резултати.

Нека обаче се запитаме какво иска всеки един човек.

Щастие, нали?

Защо тогава не съсредоточим усилията си не в това да задълбаваме в проблемите им. Вместо това да им помогнем да си представят какво би било без тях.

Трябва да разберат, че могат да изживеят, това което са си представяли благодарение на теб.

Веднъж успееш ли да рисуваш картини в ума им чрез думите си, продажбата ти е почти завършена.

Постарай се да стане ясно как точно живота на клиентите ти ще се подобри след като купят от теб. По този начин им казваш точно това, което искат да чуят.

Ти си буквално човекът, който ще направи реалност мечтите на твоите клиенти. Задачата ти e за няколко минути да им покажеш как тяхното утре ще е различно, благодарение на твоя продукт или услуга.

Не забравяй накрая да кажеш за цената, която искаш.

Целта на предишните стъпки е да подготвят потребителя за цената. Те няма да действат докато ти не им кажеш.

Също така в човешката природа е заложена нуждата от сигурност. Трябва да гарантираш на потребителя, че си откровен с него и че той може да ти се довери.

Покажи му отзиви на доволни предишни клиенти. И нека има възможност да получи парите си обратно, ако не остане задоволен от това, което му даваш.

 

Коя е най-силната и въздействаща дума?

Ще срещнеш тази дума в речника не всеки един професионалист в тази сфера.

Думата е: „ти“.

Загърби егото си и започни да подхранваш егото на потенциалния си клиент. Така той се чувства добре, чувства се разбран.

Насочвай го с правилните въпроси и го остави да говори – ти само слушай. Така ще разбереш какво иска.

Не говори за себе си и за нуждите си, тъй като хората, на които продаваш, не ги интересува. Те искат решение на техния проблем, а не да бъдат обременявани от твоята ситуация.

Съвсем различно е обаче да им дадеш личен пример и как ти си постигнал това, към което те се стремят.

Отговори на всички въпроси, които има клиента ти.

Опитай се да разбереш за какво си мисли. Постави се на негово място, „влез в неговата кожа“. Никога не забравяй, че ти си този, който ще промени живота му в положителна посока.

Трябва да имаш отговорите на следните въпроси:

  • Какво иска?
  • Защо го иска? Така ще знаеш как да опишеш бъдещия му живот. Този след твоята намеса.
  • Можеш ли да му го дадеш? Ако не можеш, просто кажи, че не си точния човек и не му давай напразни надежди.

 

Това е основната информация, от която се нуждаеш. Никога не подценявай умението да продаваш, защото то има приложение навсякъде и всеки ден.

Знаейки какво се върти в главата на отсрещния, ще бъдеш способен да му помогнеш или да го накараш той да помогне на теб.

Вече знаеш кои са основните две действащи сили при всекиго. Знаеш и как да привлечеш вниманието му, и да го задържиш, а именно използвайки повече думата „ти“.

Използвай умно това, което научи току-що и не злоупотребявай с него.

Способен ли си да се превърнеш в истински Да Винчи и да продаваш с изкуство?

Ако да, докажи го пред себе си и виж резултатите! Ще останеш приятно изненадан!

 

Тази статия е част от блога на Fairchart.bg – платформа с полезна информация, класации и рейтинг от потребители на големите фирми и брандове в България. За всеки глас в класация правим дарение от 8 стотинки за активна инициатива на избрана от нас организация в нужда. 

Харесай си класация и гласувай с кауза още днес
ГЛАСУВАЙ С КАУЗА

 

Последвай ни и във Facebook страницата ни, ще ти бъдем благодарни!

Ако тази информация ти беше полезна, запиши се и за нашия имейл бюлетин, където всеки месец споделяме всичко ново, полезно и интересно от нас:

 

Сподели статията с приятели, може точно сега някой да има нужда именно от подобна информация!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *